Jak prowadzić profil firmy na LinkedIn?

Media Społecznościowe to prawdziwy ‘złoty środek przekazu’. Z godziny na godzinę do grona ich użytkowników dołączają kolejne osoby. Co istotne, kanał ten łączy ludzi z całego świata. Dzięki czemu stają się najprostszą formą komunikacji międzynarodowej. Mało kto już w tych czasach nie wie czym jest Facebook, Instagram czy Twitter. IRead More

Jak pozyskiwać pozytywne opinie?

Człowiek jest istotą społeczną, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Jesteśmy częścią większej grupy, z którą się identyfikujemy, u której szukamy akceptacji dla naszego zachowania. Nic, więc dziwnego, że opinie odgrywają w marketingu online  ważny filar budowania zaufania do marki. Jak pozyskiwać rekomendacje, które zapewnia nam wzrost sprzedaży? MamyRead More

Jak dobrać kanały komunikacji marketingowej?

Promocja w sieci to jedno z najważniejszych działań marketingowych obecnych czasów. Nie prowadząc swojej kampanii w internecie, nie będziemy mieli szansy na to, aby dotrzeć do docelowej grupy konsumentów. Koniecznym jest dobór odpowiednich kanałów komunikacji. Jaki kanał? Zanim dowiemy się jakie są poszczególne i najbardziej popularne kanały komunikacji, musimy uświadomićRead More

Promocja leków OTC – na co uważać?

Leki bez recepty, tak jak i suplementy diety od dłuższego czasu brylują wśród reklam w telewizji i radiu. Ich producenci wydają niemało ze swych budżetów, aby być krok przed konkurencją. A konkurencja nie zasypia gruszek w popiele. Dodatkowo, możliwość reklamowania owych produktów jest ograniczona prawem. Na co więc, trzeba uważać?Read More

Używaj lejka, czyli jak sprzedawać bardziej skutecznie

Skąd wziął się ten dość zagadkowy termin i czego od dotyczy? Już wyjaśniam. Chodzi o najważniejszy aspekt w każdym przedsiębiorstwie – sprzedaż. A nazwa lejek wzięła się od tego, że kształt ten bardzo dobrze odzwierciedla sprzedażową rzeczywistość. A warto dokonać analiz i przyjrzeć się mu bliżej, ponieważ ich efekty mogąRead More

Jak opracować strategię social media marketingu?

Współczesne życie w dużej mierze zyskało wirtualny wymiar. Coraz częściej czynności znane nam ze świata offline przenosimy do online. Z tej tendencji garściami korzystają sklepy internetowej, które nasze codzienne nawyki i sposoby spędzania wolnego czasu wykorzystują do budowania sprzedaży. Niezwykle użyteczne w aspekcie maksymalizowania konwersji są media społecznościowe. Jednak wbrewRead More

Jak umiejscowić reklamy na Facebooku, żeby były jak najbardziej widziane?

Reklama w mediach społecznościowych, a zwłaszcza na Facebooku jest bardzo potrzebna, jeśli prowadzimy działalność, która celuje w grupę docelową tego portalu. A ta grupa jest obszerna, aktywna oraz mamy na jej temat szereg informacji. Więc według wszelkich zasad – reklama na Facebooku powinna być bardzo skuteczna. Nie zawsze jednak jest,Read More

Zazdrościsz? Po czym poznać, że konkurencja korzysta z usług agencji marketingu?

Mówi się, że w biznesie trzeba być o krok przed konkurencją. Trudno to osiągnąć, nie znając dokładnie jej poczynań. Jeśli zastanawiasz się nad skorzystaniem z usług agencji marketingu, sprawdź, czy robi to już Twój konkurent. Zmierz obecność w mediach społecznościowych Wielu właścicieli małych marek ma poczucie winy, odwiedzając profile  społecznościoweRead More

Marketing szeptany a zwiększenie odwiedzin na stronie www?

Marketing szeptany, czyli inaczej marketing poleceń za pomogą działań w odpowiednich miejscach w Internecie pozytywnie wpływa na wizerunek marki. Kształtuje też pozytywny odbiór produktu. Czy jednak taki rodzaj marketingu zwiększa ilość odwiedzin na stronie Internetowej marki? Postaramy się sprawdzić, jaki to ma wpływ. Jak działa marketing szeptany? Marketingowcy zauważyli, żeRead More

Reklamowy majstersztyk, czyli o sukcesie marketingowym Netflixa

Netflix to nie tylko seriale kochane przez miliony odbiorców na całym świecie, ale też marketing, który zasługuje na oklaski. W czym tkwi sukces reklamowy platformy? Przygotowaliśmy kilka przykładów działań promocyjnych, które szczególnie zwróciły naszą uwagę. Netflix podbija social media Użytkownicy pokochali profil facebookowy Netflixa i to nie bez przyczyny. SpecjaliściRead More