Reklamowy majstersztyk, czyli o sukcesie marketingowym Netflixa

Netflix to nie tylko seriale kochane przez miliony odbiorców na całym świecie, ale też marketing, który zasługuje na oklaski. W czym tkwi sukces reklamowy platformy? Przygotowaliśmy kilka przykładów działań promocyjnych, które szczególnie zwróciły naszą uwagę. Netflix podbija social media Użytkownicy pokochali profil facebookowy Netflixa i to nie bez przyczyny. SpecjaliściRead More

Jak niwelować negatywne opinie na GoWork?

Go Work jest najpopularniejszym w Polsce internetowym serwisem pracy. Szacuje się, że odwiedza go ponad 2 miliony użytkowników miesięcznie. Wynik ten ustępuje niewiele największym portalom społecznościowym w Polsce  zajmującym się pracą i biznesem, czyli LinkedIn i Golden Line. Profil Go Work jest jednak nieco od nich inny, ponieważ skupia sięRead More

Praca zdalna w agencji marketingowej – wady i zalety

Agencja marketingowa to miejsce, które skupia ludzi o różnych profesjach. Pracują tu specjaliści od marketingu i reklamy, copywriterzy, menadżerowie, specjaliści od tworzenia stron internetowych czy graficy. Wszyscy oni muszą tworzyć zgrany i zwarty zespół. Czy jednak jest to możliwe, gdy agencja preferuje model zdalnej pracy i większość z pracowników takRead More

Szeptanie. Najlepszy sposób na rozmowę z klientem

 „Szeptanka” –słowo, które robi ostatnio karierę w marketingu internetowym. Dlaczego marketing szeptany stał się ostatnio taki popularny? Dzieje się tak głownie przez jego wysoką skuteczność i niską cenę. No i jest jednym ze sposobów na rozmowę z klientem. Skąd się wzięło szeptanie w sieci? Marketing szeptany istniał od wieków. LudzieRead More

social

Social media, czyli co?

Media społecznościowe od prawie dwóch dekad wpływają coraz bardziej na nasze życie. Można zaryzykować tezę, że w ostatnich latach stały się bardzo ważną częścią współczesnej rzeczywistości. Czym tak naprawdę są social media? Definicja zjawiska Za media społecznościowe przyjmuje się ogół aplikacji i technologii, które służą do porozumiewania się użytkowników sieci.Read More

Marketing szeptany, a obsługa klienta kancelarii prawnej

Niegdyś reklama była jedynym sposobem pozyskiwania nowych klientów i informowania o swoich usługach i promocjach. Jednak od tego czasu wiele się zmieniło. Nowoczesny marketing posiada szerokie narzędzia, które czynią działania promocyjne bardziej subtelne, dopasowane do potrzeb zarówno firm, jak i ich klientów. Jest to bardzo ważna zmiana, która wprowadza działaniaRead More

Jak kontrolować działania eRzecznika?

Funkcja eRzecznika jest coraz częściej wykorzystywana przez firmy, które dbają o wizerunek własnej marki. Zatrudnienie takiej osoby wiąże się z licznymi korzyściami. Trzeba jednak trzymać rękę na pulsie i przyglądać się jego pracy, aby zapobiec wpadkom wizerunkowym. Potentaci w swoich branżach od pewnego czasu jeden po drugim zatrudniają eRzecznika. TowarzyszyRead More