Jak prowadzić profil biznesowy na Instagramie?

Mimo ciągłego rozwoju marketingu internetowego dalej duża grupa osób nie wierzy w to, że Instagram może być skutecznym narzędziem promocyjnym. Wszystko jednak wskazuje na to, że może on znacznie przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki i zwiększenia sprzedaży. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak skutecznie budować relacje z klientami, to koniecznieRead More

Co to jest employer branding?

Jeśli pracodawca ma pozytywny wizerunek, niewątpliwie zyskuje pewną przewagę na rynku. Dzisiaj każdemu przedsiębiorcy zależy w końcu, aby mówiono o nim dobrze. Czym jest employer branding i dlaczego warto na niego stawiać? Employer branding – co to takiego? Jest to budowanie marki pracodawcy. Na employer branding składa się wiele działańRead More

Sprzedaż przez marketplace

Szukanie kolejnych kanałów sprzedażowych to podstawowe zadanie każdego specjalisty ds. marketingu. Nie inaczej sytuacja wygląda w przypadku biznesów e-commerce. Jednym z istotnych miejsc pozyskiwania klientów są platformy sprzedaży. Jak skutecznie sprzedawać w marketplace? Mamy dla Was zbiór ciekawych wskazówek! Zacznijmy od początku, czyli wyjaśnijmy czym w ogóle jest marketplace. OtóżRead More

Marketing rekomendacji w branży spożywczej

Nim dojdzie do zakupu, wiele osób szuka opinii na temat produktu czy też usługi. Za swój cel obierają zazwyczaj znajomych oraz Internet. Komu jak komu, ale znajomym ufa się najbardziej. A jeśli nie im to ludziom z sieci. Zdarza się, że gros osób jest w stanie szczegółowo przewertować fora internetoweRead More

Jak prowadzić profil firmy na LinkedIn?

Media Społecznościowe to prawdziwy ‘złoty środek przekazu’. Z godziny na godzinę do grona ich użytkowników dołączają kolejne osoby. Co istotne, kanał ten łączy ludzi z całego świata. Dzięki czemu stają się najprostszą formą komunikacji międzynarodowej. Mało kto już w tych czasach nie wie czym jest Facebook, Instagram czy Twitter. IRead More

Jak pozyskiwać pozytywne opinie?

Człowiek jest istotą społeczną, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Jesteśmy częścią większej grupy, z którą się identyfikujemy, u której szukamy akceptacji dla naszego zachowania. Nic, więc dziwnego, że opinie odgrywają w marketingu online  ważny filar budowania zaufania do marki. Jak pozyskiwać rekomendacje, które zapewnia nam wzrost sprzedaży? MamyRead More

Jak dobrać kanały komunikacji marketingowej?

Promocja w sieci to jedno z najważniejszych działań marketingowych obecnych czasów. Nie prowadząc swojej kampanii w internecie, nie będziemy mieli szansy na to, aby dotrzeć do docelowej grupy konsumentów. Koniecznym jest dobór odpowiednich kanałów komunikacji. Jaki kanał? Zanim dowiemy się jakie są poszczególne i najbardziej popularne kanały komunikacji, musimy uświadomićRead More

Promocja leków OTC – na co uważać?

Leki bez recepty, tak jak i suplementy diety od dłuższego czasu brylują wśród reklam w telewizji i radiu. Ich producenci wydają niemało ze swych budżetów, aby być krok przed konkurencją. A konkurencja nie zasypia gruszek w popiele. Dodatkowo, możliwość reklamowania owych produktów jest ograniczona prawem. Na co więc, trzeba uważać?Read More

Używaj lejka, czyli jak sprzedawać bardziej skutecznie

Skąd wziął się ten dość zagadkowy termin i czego od dotyczy? Już wyjaśniam. Chodzi o najważniejszy aspekt w każdym przedsiębiorstwie – sprzedaż. A nazwa lejek wzięła się od tego, że kształt ten bardzo dobrze odzwierciedla sprzedażową rzeczywistość. A warto dokonać analiz i przyjrzeć się mu bliżej, ponieważ ich efekty mogąRead More

Jak opracować strategię social media marketingu?

Współczesne życie w dużej mierze zyskało wirtualny wymiar. Coraz częściej czynności znane nam ze świata offline przenosimy do online. Z tej tendencji garściami korzystają sklepy internetowej, które nasze codzienne nawyki i sposoby spędzania wolnego czasu wykorzystują do budowania sprzedaży. Niezwykle użyteczne w aspekcie maksymalizowania konwersji są media społecznościowe. Jednak wbrewRead More