Czym jest buzz marketing?
Działania w sieci wymagają przede wszystkim kreatywności i oryginalnego podejścia do swojego klienta. Spowodowane jest to głównie tym, że coraz więcej osób nie zwraca uwagi na przekazy reklamowe jakie zamieszczane są w Internecie. To właśnie dlatego wiele przedsiębiorstw decyduje się na buzz marketing. Działanie takie polega na bardzo subtelnym wspominaniuRead More
Czy warto inwestować w marketing szeptany?
Czy opłaca się inwestować w marketing szeptany? Rekomendacje i opinie to obecnie jedne z bardzo ważnych elementów prowadzenia działań promocyjnych w sieci. Kiedyś rekomendacje te były przenoszone drogą pantoflową, a dzisiaj przeniosły się one do Internetu. To właśnie na forach internetowych bądź w mediach społecznościowych jest ich najwięcej. Narzędziem, któreRead More
Wady marketingu szeptanego
Jakie są zalety i wady marketingu szeptanego? Promowanie swoich działań, zwykle odbywa się w Internecie. Firmy najczęściej decydują się na prowadzenie działań reklamowych w tym miejscu, ponieważ daje ono wiele możliwości i powstało tam też wiele takich narzędzi, które ułatwiają właśnie takie działania. Jednym z nich jest marketing szeptany, któryRead More
Zalety marketingu szeptanego
Prowadzenie działań promocyjnych w sieci, to obecnie najpopularniejsze zjawisko. Przez to też powstają coraz to nowsze techniki, które pozwalają jeszcze lepiej ocierać do swoich potencjalnych klientów firmom i budować wizerunek przedsiębiorstwa. Jedną z nich jest marketing szeptany. Zalety marketingu szeptanego pokazują jak wiele korzyści może firma otrzymać stosując właśnie tęRead More
Marketing szeptany w ubezpieczeniach
Marketing szeptany w ubezpieczeniach nie jest w zasadzie rzeczą nową. Faktem jest natomiast to, że coraz więcej firm i agentów ubezpieczeniowych umiejętnie korzysta właśnie z tej formy reklamy. Dobry marketing szeptany w ubezpieczeniach jest niczym odpowiednio dobrany biustonosz: dyskretny, a zarazem eksponujący najważniejsze atuty naszej działalności… Nie ważne co, ważne,Read More
Marketing szeptany w turystyce
Branża turystyczna w ostatnim czasie nie miała lekko. Pandemia koronawirusa pokrzyżowała bowiem plany niejednemu przedsiębiorcy, a także zwyczajnym ludziom, pragnącym gdzieś wyjechać i po prostu odpocząć od pracy, obowiązku i od szarej codzienności. Dobry rozwiązaniem w tej sytuacji może okazać się marketing szeptany w turystyce. Zwłaszcza jeśli ktoś wcześniej korzystałRead More
Co to jest employer branding?
Jeśli pracodawca ma pozytywny wizerunek, niewątpliwie zyskuje pewną przewagę na rynku. Dzisiaj każdemu przedsiębiorcy zależy w końcu, aby mówiono o nim dobrze. Czym jest employer branding i dlaczego warto na niego stawiać? Employer branding – co to takiego? Jest to budowanie marki pracodawcy. Na employer branding składa się wiele działańRead More
Sprzedaż przez marketplace
Szukanie kolejnych kanałów sprzedażowych to podstawowe zadanie każdego specjalisty ds. marketingu. Nie inaczej sytuacja wygląda w przypadku biznesów e-commerce. Jednym z istotnych miejsc pozyskiwania klientów są platformy sprzedaży. Jak skutecznie sprzedawać w marketplace? Mamy dla Was zbiór ciekawych wskazówek! Zacznijmy od początku, czyli wyjaśnijmy czym w ogóle jest marketplace. OtóżRead More
Marketing rekomendacji w branży spożywczej
Nim dojdzie do zakupu, wiele osób szuka opinii na temat produktu czy też usługi. Za swój cel obierają zazwyczaj znajomych oraz Internet. Komu jak komu, ale znajomym ufa się najbardziej. A jeśli nie im to ludziom z sieci. Zdarza się, że gros osób jest w stanie szczegółowo przewertować fora internetoweRead More